2010. március 29., hétfő

A kreatív blogger

@ginak köszönhetem ezt a díjat, megtiszteltetés számomra, hogy kreatívnak tart. A szabályok a következők.

1. Meg kell köszönni a díjat, attól akitől kaptam.
2. A logót ki kell tenni a blogba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom 7 embernek.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagyni náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Magamról? Elég nehéz. Konyhatündér vagyok, imádok sütni-főzni; nem esik nehezemre a fogyókúra; itthonülő típus vagyok, bár néha ráveszem magam egy-két programra; szeretem a csendet; imádok szervezkedni, legyen szó bármiről; szeretnék kertes házba költözni; szeretem a munkámat, bár most épp a hátam közepére sem kívánom a GYED utáni munkába visszatérést

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése