2010. március 29., hétfő

8 kérdés

@gi meghívására újabb játékos feladatot kell teljesítenem. Csak pár egyszerű kérdésre kell válaszolnom.

 1. Ha nyernék a lottón...
Ha kettesem lenne, azt hiszem, semmit nem tennék, csak felvenném a pénzt. Azért egy lottó-ötös már más. Bár azt sem tudom, mennyit fizet most, de az tuti, hogy vennék egy családi házat, és szépen berendezném. És szerintem egy nagy Honda is hipp-hopp a garázsban teremne :)

2. Rossz szokás...
Soroljam? :)  Hangulatember. Hiszti hegyek. Sosem kérek segítséget, vagy legalábbis a legvégsőbb esetben. De ha valaki nem segít, azon azért kellően megsértődöm

3. Koffein...
Nem élek vele

4. Színem...
Hát ez attól függ, hogy minek a színe. Ha a fiam ruhája, akkor drapp. Ha a lányomé, rózsaszín. Ha fal, akkor barna, lila. Ha autó, akkor fekete. Ha saját ruha, akkor hangulatfüggő

5. Mi van most rajtam...
Fekete melegítő, narancssárga szűk póló

6. Háziállat...
Nincs egyetlen egy sem. Ha lenne családi ház, akkor is csak akkor veszünk, ha valamelyik gyerek kéri. Addig nem. Egyébként kutya, cica, mindkettő nagy kedvenc. Régi kedvenc háziállataim: Ficus, a cica, és Hékás a kutya

7. 10 év múlva hol látod magad?
Egy családi ház teraszán ücsörgünk, hálóingben, szürcsölöm a forró csokit vagy a karamellás tejet, beszélgetünk a férjemmel. Madárcsicsergés, zöldellő fák, szaladgáló gyerekek.

8. Legutóbbi nagyon jó élmény...
Amikor végre hazajöhettünk a kórházból.

A stafétabot átadásával gondban vagyok. Ezt már egyszer eljátszottam a privát blogomban is, ott már körbeosztottam mindenkinek. Így hát ezt úgy általánosságban mindenkinek átadom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése