2010. április 17., szombat

Született tehetség díj

Dius és Sziszi is úgy gondolta, hogy én egy született tehetség vagyok :) Köszi lányok.
A díj szabályai:
1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.

Név: Brigitta
Becenév: Brigi
Lakhely: Budapest, Magyarország
Születési hely: Budapest
Magasság: 165 cm
Névnap: Október 11.
Foglalkozás: Jelenleg gyeden (azaz még TGyás-on) vagyok
Testvérek: egy nővérem van
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek:
magyar, angol ha muszáj :)
Gyűjtemény: Gyerekek teljes paletta. Mindkét alaptípust sikerült már "beszerezni", van egy fiú és egy lány
Kedvencek: mármint kedvenc mi???
Háziállatok: nincs egyetlen darab sem

6. Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.

A díjat Sziszitől kaptam 2010. április 14-én, és Diustól 2010. április 15-én.

Azonban kicsit megszegem a szabályzat 4. pontját, mert minden általam nézett scrap bloggerina kapott már díjat. Szóval bocsi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése